Koupit průvodce - Sage Repasované

Co znamená slovo repasovaný?
Repasovaný kávovar se liší od použitého. Repasovaný kávovar znamená, že byl funkčně uveden do nového stavu. To neznamená, že je kávovar 100% nový, ale je funkčně jako nový.

Odkud pocházejí?
Naše espresso kávovary se skládají z dříve vráceného a reklamovaného zboží. Všechny espresso kávovary procházejí řadou testů, vyměňují se opotřebitelné součásti a další elektrické součástky, které vykazují známky opotřebení. Než espresso kávovary prodáme, procházíme důkladnou kontrolou kvality a rozdělujeme je do dvou různých úrovní stavu. Číst dále O stránkách naše úrovně dovedností níže.

Stejné podmínky jako u nového
Na všechny naše espresso kávovary bez ohledu na jejich stav získáte 12měsíční záruku a 14denní právo na odstoupení od smlouvy.
Hodnocení stavu
Všechny espresso kávovary, které dostáváme, mají různou míru opotřebení, a proto provádíme kontrolu kvality, při které kávovary hodnotíme podle stavu. barista-espresso.vidět Nabízíme dva různé stupně stavu. „Jako nový“ a „Dobrý“. Bez ohledu na to, který stav si vyberete, je stroj interně kompletně zrekonstruován, a proto garantujeme, že je stroj funkčně jako nový. Stav je hodnocen pouze na základě vnějších známek používání.

Jako nové
Kávovar na espressu vykazuje drobné známky používání, které jsou viditelné pouze z určitých úhlů. Škrábance jsou obvykle pouze na přední straně odkapávací misky a jsou extrémně malé, takže je jako nový.

Dobrý
Kávovar na espresso obvykle nese zjevné známky používání a může mít drobné škrábance, promáčkliny a nerovnosti na hranách.

Sbalte s ohledem na klima!
Podle několika studií je karton nejšetrnějším obalem z hlediska klimatu. Proto jsou všechny naše kávovary baleny do 100% kartonu, který je přizpůsoben pro naše produkty.
4 důvody, proč byste měli zvážit rekonstrukci místo novostavby

Udržitelnější spotřeba

Levnější pro vás

Lepší pro klima

Stejné podmínky jako u nového
Na všechny naše espresso kávovary získáte 12měsíční záruku a 14denní právo na odstoupení od smlouvy.
Máte další otázky nebo obavy?
Pokud máte jakékoli dotazy ohledně našich repasovaných espresso kávovarů nebo jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat vyplněním kontaktního formuláře nebo nám zavolejte přímo na číslo (+46) 08-420 026 55 pak vám pomůžeme.